קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

פרגולה תלויה מעץ

מה היתרונות של פרגולת עץ תלויה ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים התקנה? קבלו עד שלוש הצעות שונות ממתקינים של פרגולה תלויה מעץ וחסכו במחיר!

פרגולה תלויה מעץ מזמינים דרך פרגוליין

פרגוליין הוא הפורטל המוביל בישראל בתחום הפרגולות. אנו מספקים מידע רב בכל הקשור לשירותי ההתקנה של פרגולות, סוככים ופתרונות הצללה נוספים. בעזרתנו, ניתן לבצע סקר שוק ולקבל מספר הצעות מחיר שונות ממתקינים וותיקים בתחום אשר מציעים במסגרת סל השירותים שלהם גם התקנה של פרגולה תלויה מעץ. כיצד מתחילים בתהליך? פשוט משאירים לנו פנייה מסודרת כאן באתר ואנו חוזרים אליכם עם כל המידע והפרטים.

 

פרגולת עץ תלויה

מה היתרונות של פרגולת עץ תלויה?

  • למעשה כל פרגולה תלויה, חוסכת לנו במקום מאחר ואין עמודים של פרגולה שתופסים שטח בחלל.
     
  • פרגולת עץ תלויה גם נחשבת לפחות נגישה אל חרקים ומזיקים שונים מאחר וברוב המקרים הם מגיעים אל פרגולת העץ מתוך העמודים, מה שכאמור לא רלוונטי במצב בו מדובר על פרגולה תלויה.
     
  • בהשוואה לאלטרנטיבה של פרגולת אלומיניום תלויה, העץ משרה אווירה חמימה יותר בחצר וניתן להשיגו במגוון סוגים וצבעים, תוך התאמה לדק או לכל אלמנט אחר באזור בו היא מותקנת.

מה כדאי לזכור לפני הזמנת פרגולות עץ תלויות?

הנה מספר דברים שכדאי לזכור בנושא פרגולות עץ תלויות. חשוב לבחור בצורה נכונה את עובי הקורות מאחר וישנן קורות עץ דקות ועבות וכל סוג של קורה, שונה לא רק מבחינת המראה אלא גם משפיע על רמות ההצללה שלה.

 

בנוסף, חשוב להתייעץ עם המתקין בנוגע לסוג העץ המתאים ביותר וכדאי לזכור שישנם הבדלים בעלויות של כל סוג. בדרך כלל נהוג לבנות פרגולות עץ תלויות מעץ פיני או עץ גושני אך ניתן גם לבנות גגון מעץ רב שכבתי, שזו אופציה יקרה אך מאוד איכותית.

 

בנוסף, חשוב לציין כי ישנו חסרון מרכזי בחומר העץ אשר אינו פוסח גם על פרגולות תלויות והוא כמובן העובדה שנדרש להזמין שירותי חידוש פרגולות אחת לכמה שנים על מנת להחזיר לעץ את המראה היפה שלו ובשביל לטפל בסדקים שנוצרו לאורך השנים.

פרגולה תלויה מעץ - סוגי עצים נפוצים:

בחירת סוג העץ יכולה להשפיע גם על הנראות וגם על העמידות של הפרגולה. בנוסף, מחירה של פרגולה תלויה מעץ יושפע מהעץ שאותו תבחרו. מקודם הזכרנו את העץ הפיני או עץ גושני שמהם נהוג לבנות את הפרגולה אך נציין כי ישנם מצבים שבהם נשתמש בעץ טיק, אלון או עץ אורן. בדרך כלל עץ האורן יהיה הזול ביותר, בעוד עץ טיק נחשב ליקר יותר. מומלץ להתייעץ עם המתקין לפני שמקבלים החלטה ולהבין גם מה ההבדלים ברמת הגמישות, העמידות והחוזק של העץ.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

מתקשרים ומקבלים הצעות מחיר מצוינות

במקום להסתובב בכל רחבי הרשת ולחפש אחר מתקיני פרגולות אשר מתמחים בהתקנת פרגולה תלויה מעץ, תוכלו לעשות זאת דרכנו. אנו כבר ביצענו את הבדיקות ולכן נוכל להפנות אתכם אל המתקינים הטובים ביותר שמציעים את השירות, זמינים כעת ופועלים באזור המגורים שלכם. צרו איתנו קשר טלפוני וקבלו בתוך מספר רגעים, הצעות מחיר מעולות. ניתן להזמין גם שירותים נוספים כמו התקנת דק עץ למרפסת, חיפויים לקירות ועבודות עץ נוספות.