קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

פרגולות בבאר שבע

מחפשים מתקין פרגולות בבאר שבע? בעמוד שלפניכם תוכלו לראות מחירים של בניית פרגולות בעיר לפרגולות אלומיניום ועץ ותוכלו לערוך השוואת מחירים בין מתקינים כדי לחוסך עד 39% במחיר.

מה הוא מחיר בניית פרגולה בבאר שבע למטר?

מחיר בניית פרגולות אלומיניום בבאר שבע הוא 700 - 1,900 ש"ח כשהמחיר משתנה בהתאם להאם מדובר בפרגולה חשמלית או לא וסוג הפרגולה. המחיר של בניית פרגולת עץ בבאר שבע נע בין 450 - 700 ש"ח למטר והמחיר משתנה בהתאם לסוג הפרגולה וסוג העץ.

 

מחיר ממוצע למטר פרגולות אלומיניום בבאר שבע

מחיר ממוצע למטר פרגולות אלומיניום בבאר שבע: 1200 ₪

טווח מחיר גבוה 1900 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

מחירון פרגולות בבאר שבע מכל הסוגים

מחירים של פרגולות בבאר שבע מגיעים בטווחים יחסית גדולים, במיוחד אם מדובר בפרגולות אלומיניום. לכן הוספנו לכם מחירון עם הפרגולות הנפוצות ביותר. תוכלו לראות מחירי פרגולות נוספים.

מחירון פרגולות בבאר שבע

כמה עולה פרגולה אלומיניום בבאר שבע פשוטה?

מחיר למטר פרגולה עומדת פשוטה.


700 - 900 ש"ח
כמה עולה פרגולה חשמלית?

מחיר למטר פרוגלה חשמלית סטנדרטית.


1,400 - 1,900 ש"ח
כמה עולה להוסיף סנטף?

המחיר הוא למטר.


50 - 100 ש"ח
כמה עולה פרגולה פשוטה מעץ?

המחיר הוא למטר של פרגולה פשוטה.


450 - 600 ש"ח
כמה עולה פרגולה בבאר שבע מעץ גושני?

עץ גושני הוא בעל מראה טבעי. המחיר הוא למטר.


600 - 800 ש"ח

הדפס מחירון

פרגולות אלומיניום בבאר שבע - הבחירה העמידה

מי שמחפש לבנות פרגולה לרוב מחפש פרגולות אלומיניום בבאר שבע. אמנם מחיר פרגולות אלומיניום הוא יותר גבוה למחיר הבנייה אבל יש הרבה יתרונות לפרגולות אלומיניום על פני פרגולות עץ.

 

קודם כל התחזוקה של פרגולות אלומיניום היא אפסית - מדי פעם תיקון צבע או תיקון בחשמל (אם מדובר על פרגולה חשמלית) לעומת תחזוקה שוטפת של עץ על מנת שלא יירקב. בנוסף פרגולות אלומיניום בבאר שבע לא תמיד יצריכו אישור קונסטרוקטור מה שמקל משמעותית על מחיר הבנייה

 

פרגולה בבאר שבע

פרגולות מעץ בבאר שבע - הבחירה האסתטית

אמנם כשבוחרים פרגולות בבאר שבע לרוב מדובר על פרגולות אלומיניום, אבל גם לפרגולות עץ יש כמה יתרונות. היתרון המרכזי של פרגולות מעץ הוא המחיר. מחיר פרגולות מעץ יכול להיות חצי ואפילו שליש ממחיר פרגולות אלומיניום.

 

יתרון נוסף של פרגולות מעץ הוא המראה הטבעי. כמה שאפשר לצבוע פרגולות אלומיניום, אם אתם רוצים פרגולה שתתאים למראה הטבעי והעצים במרפסת שלכם רק פרגולה מעץ יכולה לעשות את זה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

לפני בניית פרגולות בבאר שבע צריך להכיר את הסוגים

כדי לעזור לכם עוד יותר בבחירת פרגולות בבאר שבע כדאי להכיר את הסוגים השונים:

  • חשמלית: הסוג הזה מיועד רק למי שרוצה לבנות פרגולות אלומיניום בבאר שבע. כמו שהשם מרמז הפרגולה היא חשמלית וזה אומר שהיא יכולה להיפתח ולהיסגר. למי שחושש האם פרגולה חשמלית אטומה למים אז תדעו שלא אמורה להיות שום בעיה בגלל הניקוז שיש לפרגולות.
     
  • תלויה: פרגולה תלויה, קרויה גם פרגולה מרחפת, היא פרגולה שלא יושבת על 4 רגליים כמו פרגולות אחרות והיא נראית כאילו היא מרחפת מה שמוסיף אלמנט עיצובי מעניין.
     
  • קבועה: לרוב כשחושבים על פרגולות בבאר שבע חושבים על פרגולה קבועה. 4 רגליים, משטח אלומיניום או עץ שמכסה את המרפסת וזהו. זה סוג הפרגולה הנפוץ ביותר וגם הזול ביותר.

איך לבחור מתקין פרגולות בבאר שבע מומלץ?

בשביל לבחור מתקין פרגולות בבאר שבע יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק:

  • מחיר: מחיר פרגולות בבאר שבע משתנה בהתאם לסוג הפרגולה וגם בהתאם לחומר, אבל לא רק - כל מתקין פרגולות יקח לכם מחיר שונה וחשוב לוודא מה המחיר שהוא לוקח לכם לפני כן.
     
  • ניסיון: עוד משהו שחשוב לוודא עם מתקין פרגולות בבאר שבע הוא הניסיון. בניית פרגולה היא לא בהכרח עבודה פשוטה ואתם לא רוצים שיהיו תקלות אחרי כמה חודשים או שנה בגלל מתקין לא מנוסה.
     
  • אחריות: עוד דבר שחשוב לוודא הוא לגבי האחריות. תקופת האחריות הנפוצה על פרגולות בבאר שבע היא 5-10 שנים. ודאו שאתם מקבלים את האחריות בכתב.

 

משך תקופת האחריות הממוצעת לבניית פרגולות בבאר שבע:
10 שנות אחריות 7 שנות אחריות 5 שנות אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ מתקיני הפרגולות אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

השוו מחירים בין מתקיני פרגולות בבאר שבע וחסכו

כמו שאמרנו מחיר התקנת פרגולות בבאר שבע הוא לא קבוע והוא משתנה בהתאם לסוג החומר, סוג הפרגולה והמתקין. הדרך הטובה ביותר לחסוך במחיר בניית הפרגולה הוא לערוך השוואת מחירים. את השוואת המחירים שלכם תוכלו להתחיל ממש כאן ועכשיו בפרגוליין.

 

התקשרו או השאירו פרטים בטופס המצורף וקבלו עד 3 הצעות מחיר ממתקיני פרגולות בבאר שבע. השוו בין המחירים שהם נותנים לכם וחסכו בקלות. השוואת המחירים יכולה לחסוך לכם עד 39% במחיר בניית הפרגולה.