קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

התקנת רשת הצללה

מחפשים בעל מקצוע שיסייע לכם בהתקנת רשת הצללה? הגעתם אל המקום הנכון! בואו להשוות מחירים בין מתקיני רשתות הצללה עבור המרפסת או הגינה.

התקנת רשת הצללה תוך השוואת מחירים

אם אתם מעוניינים בהתקנת רשת הצללה בגינה או המרפסת שלכם, הגעתם אל המקום הנכון. דרך פורטל פרגוליין, תוכלו לבצע השוואת מחירים שתחסוך לכם בעלויות ההתקנה של רשת ההצללה וזה כלל לא משנה מה גודלה של הרשת או אפילו לאיזה איזור היא מיועדת. השאירו פרטים בטופס המצורף באתר שלנו ואנו נדאג שתקבלו עד שלוש הצעות מחיר שונות עבור התקנה רשת צל.

מה המחיר של התקנת רשת צל למרפסת או הגינה?

חשוב להבין שהמחיר של התקנת רשת צל משתנה בהתאם למספר משתנים כמו למשל גודל הרשת וגם הסוג שלה. כמו כן גם המיקום בו אתם מתקינים אותה ונוחות ההתקנה משפיעים על התמחור. המחיר של הרשת עצמה נע בדרך כלל מתחיל מ-50 ש"ח ועשוי להגיע ל-300 ש"ח ואף יותר. עבור התקנת רשתות הצללה תשלמו בדרך כלל כמה מאות שקלים והעלות למעשה משתנה בהתאם לגודלה של הרשת וסוג העבודה.
 

התקנת רשתות הצללה

כיצד מתבצעת התקנה של רשת צל לגינה?

אלו הם השלבים שמבצע מתקין רשת הצללה בעת התקנת רשת צל לגינה (או לאזור המרפסת)

  1. בעל המקצוע פורס את הרשת באיזור בו צריך להתקין אותה בחצר או המרפסת.
     
  2. לאחר מכן נדרש לבצע עיגון של ברגי ג'מבו אל הקיר או אל עמוד ייעודי שנתקין בחצר, לצורך חיבור הרשת.
     
  3. השלב הבא הוא חיבור לולאות של הרשת אל החבל. חשוב לוודא ששלב זה נעשה בצורה טובה וזאת על מנת לקבל רשת שמתוחה היטב.
     
  4. קשירה של קצוות הרשת אל נקודות חזקות ולאחר מכן נדרש לוודא מתיחה של הרשת.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

פרמטרים חשובים לבחירת רשת הצללה

כאשר אתם ניגשים לבחירה של רשת הצללה, אנו ממליצים לכם לבחון מספר דברים. ראשית, כדאי להבין איזה גודל של רשת אתם מחפשים, קיימות רשתות במגוון רחב של גדלים ולא תרצו לבחור ברשת קטנה מידי שלא תכסה את כל האזור בצורה מקיפה. בנוסף, אנו ממליצים לבחון את מידת הצפיפות של הרשת.

 

רמת הצפיפות של הרשת נקבעת בהתאם למטרות שלכם. במידה ואתם מחפשים הצללה מלאה, כדאי לבחור ברשת דו שכבתית שחוסמת את כניסת קרני השמש בצורה טובה. כמו כן הרשתות מגיעות כיום במגוון רחב של צבעים. כל צבע, משפיע בצורה אחרת על ההגנה שתקבלו מהרשת, בעוד הצבעים הכהים מספקים הגנה טובה יותר. 

מה עדיף - סוככים או רשתות צל?

כפי שאתם בוודאי יודעים, יש מספר פתרונות הצללה מעולים לחצר או למרפסת כאשר הבולטים בהם הם סוככים וגם כמובן פרגולות, מרקיזות ואפילו גזיבו. ברוב המקרים, קשה להחליט האם לבצע התקנת סוכך במרפסת או בחצר או לבחור בפתרון של רשת הצללה. אנו ממליצים להשתמש ברשת צל כאשר נדרש לכסות שטח יחסית גדול ואנו פועלים בתקציב מוגבל. רשתות הצללה זולות משמעותית מאשר מחיר הסוכך.

שאלות על התקנת רשתות הצללה

מה יכול לשמש כעוגן טוב לתליית רשת הצללה?

קירות הבית, עצים, עמודים ואפילו פרגולות, יכולות לשמש כעוגן לתליית הרשת רשת צל.


מה קורה לרשתות צל לגינה במצב בו יש רוח חזקה?

במידה והרשת הותקנה בצורה טובה, נמתחה כמו שצריך בעת תהליך ההתקנה וחוברה בעזרת ברגי ג'מבו חזקים, הרשת לא אמורה ליפול או להיפגע מהרוח.


מה היתרונות של רשת צל כפולה?

רשת זו נחשבת לעמידה יותר מרשת צל רגילה והיא גם מפחיתה את קרינת הUV ואת החום הנכנס לאזור.


באיזה אזורים אתם מפסקים שירות?

אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מתקינים מכל הארץ ולכן ניתן למצוא דרכנו התקנת רשתות הצללה בירושלים, חיפה, תל אביב וגם ערים נוספות בארץ.


מה אחוז ההצללה של הרשתות?

ניתן למצוא הצללה של 50% ואפילו של 90%