קבל עד 3 הצעות מחיר
קבל עד 3 הצעות מחיר במהירות, בחינם, וללא התחייבות!

פרגולות ברמת גן

מחפשים פרגולה חדשה לגינה, למרפסת או אפילו לחניה? מצאו דרך 'פרגוליין' בעל מקצוע מומלץ לבניית פרגולה מאלומיניום או מעץ במגוון גדלים ובמחיר משתלם.

התקנת פרגולות ברמת גן במגוון עיצובים!

הגיע הזמן להתחדש בפרגולה מהממת למרפסת שלכם? מחפשים בעל מקצוע עם זמינות גבוהה שידע לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר? תוכלו למצוא דרכנו מענה לפרגולות אלומיניום בצבעים שונים וגם כמובן פרגולה מעץ המשתלבת נהדר בכל חצר ותורמת לשדרוג הנראות שלה. ניתן למצוא כיום פרגולה מעץ אורן הנחשבת לנפוצה מאוד עקב מחיר העץ הזול יחסית וגם סוגים נוספים של עצים לבניית פרגולות לקבלת מראה מושלם. 

 

פרגולה ברמת גן

אז מה המחיר של פרגולה?

כפי שאתם בטח מבינים, המחיר של הפרגולה נקבע בהתאם לסוג חומר הגלם ממנו היא עשויה וגם כמובן ביחס לגודל שלה. הנה מספר דוגמאות למחירים של פרגולות בעיר רמת גן:

  • בניית פרגולה בהתאם אישית מעץ - בין 9,000 ש"ח ל-14,500 ש"ח
  • כמה עולה פרגולה תלויה מאלומיניום? - בין 1,500 ש"ח ל-2,000 ש"ח
  • פרגולה אשר עשויה מעץ אורן  תעלה לכם בין 750 ש"ח ל-990 ש"ח למ"ר
  • עלות פרגולה מעץ איפאה בעיר רמת גן - בין 800 ש"ח ל-990 ש"ח למ"ר

זקוקים למחירים נוספים? בקרו במחירון הפרגולות שלנו ותוכלו להתרשם ממחירון מפורט ומעמיק יותר.

שירותי תיקון פרגולות ברמת גן לפרגולה קיימת

במידה ויש לכם פרגולה קיימת ואתם מחפשים שירות של תיקון וחידוש הפרגולה בעקבות בלאי ופגיעות שונות של מזג האוויר, פנו אלינו דרך הטופס המצורף באתר ואנו נמצא עבורכם את בעל המקצוע המתאים ביותר לביצוע המלאכה. ניתן למצוא דרכנו שירות של החלפת רכיבים וחלקים מעץ בפרגולה וגם כמובן חיזוק של פרגולות מאלומיניום או עץ. בין היתר, תוכלו לקבל מענה על תיקון סדקים או חורים בעץ שנוצרו בעקבות טרמיטים שמצויים בו או כל סיבה אחרת שגרמה לפרגולה שלכם נזקים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3647552

היתרונות של פרגולת אלומיניום בגינה

מתלבטים בין פרגולה מעץ או אלומיניום? בעיר רמת גן אפשר למצוא פרגולות מכל הסוגים כמובן אך אחד מחומרי הגלם הנפוצים היא כמובן האלומיניום. הסיבות לכך ברורות: הוא חומר גלם עמיד מאוד בתנאי מזג האוויר כמו גשמים חזקים או שמש, ניתן לעצב אותו במגוון פרופיל ולקבל מראה מדהים ומיוחד וגם המחיר של פרגולת אלומיניום אינו בהכרח גבוה. צלצלו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם פרטים על התקנת פרגולה גם אצלכם בבית.